VVD minister Ivo Opstelten op 18 februari te gast in Vught

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen is VVD kopstuk mr. Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie, op dinsdag 18 februari te gast in Vught.

Op invitatie van de Vughtse VVD zal de minister in “Novalis” een lezing te houden over veiligheid, economie en bereikbaarheid.

Vanaf 19.30 uur is de zaal geopend voor belangstellenden, waarna de Vughtse lijsttrekker voor de VVD Suzanne Otters-Bruijnen om 20.00 uur de avond zal openen en de gewaardeerde gast zal introduceren. De minister krijgt hierna het woord om zijn zienswijze over veiligheid, economie en bereikbaarheid met de aanwezigen te delen. Sharon Overweg, presentatrice van Boschtion Media, zal de avond aan elkaar praten en de discussie met het publiek leiden.

De Vughtse VVD is trots op de komst van de minister die de standpunten van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie al menigmaal op TV en in andere media kenbaar mocht maken. De in 1944 in Rotterdam geboren politicus kent een imposante reeks van openbare functies. Zo bekleedde hij van 1972 tot 2008 het burgemeesterschap in verschillende steden, waaronder Utrecht en Rotterdam. In 2008 werd hij partijvoorzitter van de VVD en tussen 2009 en 2010 was hij waarnemend burgemeester van Tilburg. Vanaf 2010 is Opstelten minister van Veiligheid en Justitie in de kabinetten van minister president Rutte.

Voor dit politiek café nodigt de VVD Vught iedereen van harte uit. De toegang is gratis.

Datum: dinsdag 18 februari

Locatie: Novalis, Industrieweg 9C, 5262GJ Vught. www.novalisoffice.nl