"Bakkie doen"

“Bakkie Doen”

VVD Vught vaart een nieuwe, frisse koers! We willen vooral interessant en gezellig ‘lokaal netwerk’ worden voor Liberalen in onze regio, Voor de Vughtse VVD ligt daar nu een mooie uitdaging. Met duizenden stemmers, aanhangers en sympathisanten binnen de gemeentegrenzen moet het zeker mogelijk zijn om deze mooie groeisprong te maken.

De hiervoor samengestelde werkgroep vanuit het bestuur is nu al druk bezig om lokale VVD-stemmers en mensen met een liberale inslag aan te spreken op een eventueel hernieuwd lidmaatschap en/of andere steun. Een groot bijkomend voordeel van meer leden, is vooral ook een grotere expertise binnen onze lokale afdeling. Daarom is ook besloten om de Algemene Ledenvergaderingen permanent open stellen voor iedereen die geïnteresseerd is. Zeker vanwege de belangrijke veranderingen waar heel Vught mee te maken krijgt in de komende jaren.

Naast verdere ledenwervingsactiviteiten die reeds in gang gezet zijn zoals persoonlijke huisbezoeken, meer adequate berichtgevingen via sociale media en acties tijdens Vughtse manifestaties zullen wij “Bakkie Doen”

Naast verdere ledenwervingsactiviteiten die reeds in gang gezet zijn zoals persoonlijke huisbezoeken, meer adequate berichtgevingen via sociale media en acties tijdens Vughtse manifestaties zullen wij vrijdag 1 juli aanwezig zijn op het Ploegveld met “Bakkie Doen”. Dit landelijk fenomeen bestaat uit een mobiele professionele koffiebar bemand door een professionele barista, waar VVD- sympathisanten en raadsleden u van 15.00 tot 19.00 van harte uitnodigen om een gratis bakkie te komen doen en met u bij te praten over lokale, politieke en andere zaken!

Tot vrijdag!